pondělí 15. září 2014

New in September

Dnes mám pro vás článek new in, aneb co jsem si pořídila nového v září. Jelikož jsem neměla moc času nakupovat, tak toho není moc, ale aspoň pár maličkostí ke škole a také něco nového do šatníku. Většina věcí je z letních slev, které jsou v září teprve v rozjezdu. Příští měsíc se mi toho doufám nakupí trochu více. :)

Nakupujete v letních výprodejích? 
Máte nějaké oblíbené obchody, které navštěvujete každoročně?

Prvním úlovkem jsou vychytávky do školy. I když se tam moc netěším, tak nákupy školních věcí zbožňuji a tohle mi doufám pobyt tam alespoň trochu zpříjemní. Pořídila jsem termohrnek, který ráno zachrání kafe nebo čaj, aby se dal vypít na cestě do školy nebo ve škole ještě teplý a vodotěsnou plechovku se slámkou na jakékoli pití, kefír nebo džus. A pak plyšový penál, který v případě nouze nahradí i polštářek. 


Do šatníku jsem si tenhle měsíc musela pořídit na podzim nezbytné lehké šály, takže dvě jsem ulovila v Topshopu (béžová a bílomodrá) a třetí mi přišla z ebay. Zahřejí a ochrání krk od větru, ale zároveň jsou jemné a lehké, ideální na podzim. A už dlouho jsem pokukovala po nových brýlích, takže klasické Ray Bany byly jasnou volbou a z internetu mi přišli hned druhý den. Jsou úžasné, ale to ještě není vše, čtěte dál. >> :)


Další zastávkou bylo moje oblíbené H&M, kde jsem pro tentokrát pořídila pouze crop top. V Praze mi pak do oka padly růžové šaty z New Yorkeru a i když tam nenakupuji zrovna ráda, tak tyhle šaty jsem musela mít, krásná krajka a příznivá cena tomu samo sebou dopomohly. A jelikož se moje nákupy na ebay nějak rozjely, tak mi přišli i objednané doplňky, růžové náušnice a velmi zajímavý náhrdelník, který jsem si okamžitě zamilovala.


Nakonec to nejlepší a tím je současný miláček mého šatníku, jasně zelené sako z F&F. Miluju tu barvu, materiál, provedení a délku. Sako je totiž z velmi příjemného materiálu, který se nemačká (osobně odzkoušeno, celý den zmuchlané v kabelce a ani jeden mačkanec), ve předu je o trochu kratší než vzadu, takže působí jako kabátek a má úžasnou barvu, která dodá jiskru i tomu nejnudnějšímu outfitu.

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...