středa 17. září 2014

Last summer days - Yesterday look

Letos už asi jeden z posledních letních dní nebo týdnů, ale doufám že ne úplně poslední. A i když je počasí jako na houpačce, tak ještě pořád jsou dny jako stvořené pro šaty a toho musím využít. Outfit jsem vybírala hodně narychlo, protože jsme jeli jen vyřídit reklamaci do obchodu, takže barevné šaty a jednoduché doplňky byly jistotou. A protože v jednoduchosti je krása, tak jsem to ledabyle naházela na sebe, přetřela rty leskem a oči trochou řasenky. 

Také máte občas jeden z těch líných dní, kdy si vezmete "jistotu"? 
Jaký je váš "jistý" outfit?


// What I wore: // dress / New Yorker // jacket / Lindex // shoes / oasap // bag / H&M // necklace / ebay // sunglasses / RayBan //


3 komentáře:

  1. Moc hezké, sluší ti to. Líbí se mi kombinace šatů a bundičky :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou naprosto úžasné - ta krajka vepředu:) V New Yorkeru jsem téměř jako doma (v našem městě totiž žádný jiný obchod než Takko, Ny a Gate nemáme) a nikdy jsem si jich tam nevšimla:D
    Sluší ti to:)

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Liberci máme celkem velký NY a taky jsem je tam neviděla, ale v Praze měly takových krásných věcí plno. Je to celkem rozdíl ten náš NY a pražský NY, sama jsem koukala jak puk. :D
      Děkuji. :)

      Vymazat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...