pondělí 21. dubna 2014

Avon Colortrend

Nedávno mi opět přišel balíček od Avonu, kde jsem objednávala plno dalších zbytečností. Jelikož jsem pravidelný "odběratel" většinou objednávám nutnosti jako jsou krémy, čistící kosmetiku na pleť a dekorativní kosmetiku. Většinou nakupuji již vyzkoušené přípravky, ale občas vyzkouším i něco nového. Tentokrát mi v balíčku spolu s obvyklou kosmetikou přišla i tato rtěnka, která mě zaujala svým vzhledem a příjemnou cenou. Spolu s objednávkou dalších věcí mě přišla na pouhých 69,- Kč.

Recenzi nebo něco podobného jsem ještě nezkoušela, ale když jsem rtěnku vyzkoušela, byla jsem mile překvapena a tak jsem se rozhodla podělit se. :) Už dlouho jsem hledala rtěnku, která by měla plný a zároveň jemný odstín a vydržela na rtech alespoň pár hodin. Nehledala jsem dlouhotrvající nesmyvatelnou rtěnku, která by měla zářivou barvu jako ze vzorníku, ale rtěnku, kterou bych mohla používat na denní nošení a zároveň by měla lehký a ženský odstín. Rtěnka Avon Colortrend odstín Huggable všechny moje požadavky splňuje a můžete se podívat jak vypadá na rtech.

Odstín Huggable - druhý zprava


Rtěnka po nanesení v běžné vrstvě:

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...