úterý 1. dubna 2014

New in April - F&F store

Jarní čas je tady a na mě přišla spolu s koncem března a začátkem nového měsíce obrovská chuť nakupovat, zejména basic kousky, které mi ještě v šatníku chybí. V jednom z předchozích článků psala o trendu BACK IT UP a obchody nyní tento trend zaplavuje a krásné batůžky můžete už teď vidět v H&M, Topshopu, F&F a v dalších. I já jsem si tedy jeden z těchto roztomilých batůžků koupila, zvolila jsem přírodně hnědý s květovanými prvky, aby se mi hodil zejména k letnímu oblečení a pořídila jsem jej v F&F store. Velmi se mi na něm líbí kamufláž se zapínáním, jelikož vypadá, že jde o klasické zapínání jako u pásku, ale ve skutečnosti se zapíná jen na magnetové knoflíky (,,placičky").


Dalším mým úlovkem jsou černé pytlové ,,šaty/dlouhé triko" jednoduchého střihu a z opravdu moc příjemného a prodyšného materiálu, opět z F&F. Nebyla jsem si úplně jistá jestli jde o šaty či o delší triko, ale po vyzkoušení jsem si tento kousek tak oblíbila, že jsem ho tam prostě nemohla nechat. Na spodním lemu mají ,,šaty" na pravé i na levé straně rozparek a roztomilé zaoblení, vzadu mají zip a také mě na nich zaujaly polodlouhé rukávy, které ocením zejména ve škole. A plus je, že černá se hodí ke všemu. 

Předposledním přírůstkem do mého šatníku je černý lesklý rolák. Pokud se i vy při slovu ,,rolák" začnete škrábat na krku vítejte v klubu, ale musím vám říct, že u tohoto tomu tak není. Já osobně v šatníku rolák neměla již od základky, kdy jsem si vypěstovala úplnou averzi ke kousavým a škrtícím rolákům do kterých mě navlékali. Od té doby jsem na rolák nepomýšlela ani na jako basic kus a nikdy jsem neměla potřebu si nějaký koupit. Když jsem ale procházela kolem tohoto roláku, zaujal mě zejména černý materiál, který odrážel světlo a vytvářel tak třpytivé odlesky (na fotce to bohužel není vidět). Rozhodla jsem se ho vyzkoušet a když jsem viděla jak krásně padne k džínům, koupila jsem ho. Bude se hodit ve větrných dnech a šperky na něm úžasně vyniknou. Opět F&F.

A nakonec jsem ještě přibrala F&F náhrdelník s černými bižuterními kameny, který se hodí snad úplně ke všemu. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...