úterý 8. dubna 2014

Smoothie diet - day seven

Včera byl pro mě poslední den se smoothie dietou, ale rozhodně ne poslední den se  dietu. Jelikož jsem vstávala na sedmou tak jsem nestihla nafotit snídaňové smoothie, ale na videu níže je jeho celý návod. Ke svačině jsem měla kupovaný kokosový džus a k obědu jsem měla kuřecí salát s krutony. K odpolední svačině jsem si dala bílou ředkev nakrájenou na hranolky. K večeři jsem měla mé vlastní zelené smoothie, z baby špenátu, banánu a avokáda. Bylo výborné a já konečně vím co do zeleného smoothie dát, aby chutnalo dobře a o proti mému prvnímu zelenému smoothie, které se téměř nedalo vypít je tohle úplný opak.

Má týdení smoothie dieta končí a rozhodně mi to nastartovalo organismus. Ale já se smoothie nekončím, ještě mám plno dalších receptů na smoothie, které chci vyzkoušet a nahradit jedno nebo dva jídla za smoothie není těžké, takže určitě ještě nějaká další ochutnám.

Yesterday was my last day for the smoothie diet. Yesterday I had breakfast smoothie inspired by the video below. For a snack I had a store-bought coconut juice and for lunch I had a chicken salad. For an afternoon snack I put white radish cut into chips. For dinner, I had my own green smoothie of baby spinach, banana and avocado. It was excellent and I finally know how to make delicious green smoothie and against my first green smoothie, which is almost impossible to drink this is the complete opposite. My week with smoothie diet ends and I definitely started the organism. But I do not stop with smoothie, I still have a lot of smoothie recipes that I want to try.

Zkoušeli jste podobnou smoothie dietu? Máte nějaké vlastní recepty na smoothie?

Breakfast smoothie:

Dinner smoothie: baby spinach, banana, avocado, almond milk and frozen mashed strawberries > all mix together



Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...