úterý 1. dubna 2014

Detox smoothie diet - first day

Určitě jste již slyšeli o jarní detoxikaci pomocí Smoothie diety. Jedná se o koktejly z ovoce a zeleniny, které nahradí snídaně, svačiny nebo i hlavní jídla. Častým příkladem je třídenní smoothie dieta, po kterou jíte právě pouze smoothie z ovoce a zeleniny. Tento způsob je účinný, ale přiznejme si, že né každý tuhle metodu zvládne vydržet.

Protože ani já si nejsem jistá zdali bych vydržela tři dny na tekuté stravě, rozhodla jsem se namixovat různé režimy. Moje týdenní očista bude spočívat v tom, že každý den budu jíst k snídaní ovocná a mléčná smoothie, ke svačinám si dám buď smoothie nebo ovoce, k večeři si dám zeleninové smoothie a kousky zeleniny a k obědu budu jíst normální lehká jídla jako si dávám vždy.

Dnes mám pro vás moje první smoothie, které jsem udělala na snídani. Udělala jsem ho tolik, že mi stačilo i na dopolední a odpolední svačinu a protože je opravdu vynikající, tak mi ani nevadí ho pít celý den. Na oběd jsem měla rýžové nudle s čínskou zeleninovou směsí a na večer chystám zeleninovo-ovocné smoothie ze salátu, celeru, okurky, jablka, slunečnicových semínek a avokáda.

You have probably heard of the spring detoxification using Smoothie diet. It is a cocktail of fruit and vegetables, which replaces breakfast, snacks or main meals. A common example is a three-day smoothie diet, during this diet you eat only fruit or vegetables smoothie. This is effective, but not everyone can handle it. Because I 'm not alo sure if I can handle last three days on a liquid diet, I decided to mix different methods. My weekly detox will consist in the fact that every day I eat for breakfast and snacks fruit and milk smoothies, for lunch I eat regular meals as always and for dinner vegetable smoothies and pieces of vegetables. Today I have for you my first smoothie I made ​​for breakfast. I made it so much that was enough for morning and afternoon snack and it is really excellent. For lunch I had rice noodles with Chinese vegetable mixture and in the evening I'm going to eat vegetable and fruit smoothie from lettuce, celery, cucumbers, apples, sunflower seeds and avocados.

If you are also the kind that lasts three days on a liquid diet join
to me and try it a little differently! :)

Jestli jste taky ten typ co nevydrží tři dny na tekuté stravě přidejte se
ke mě a zkuste to trochu jinak! :)


Ingredience: liči z konzervy se šťávou, jablko, pomeranč, detoxikační čaj (Sir Edwards Detox),
                                hruška, mražené lesní jahody, med > VŠE UMIXUJTE (já použila ruční mixér)



Pokud máte rádi sladké přidejte med:


A JE HOTOVO !

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...