pondělí 28. dubna 2014

Green dream - Eye make-up

Po dlouhé době jsem nafotila opět jeden z průběhů mého líčení. Samozřejmě, že ve všední dny je můj make-up ve stylu "rychlé ráno", ale některé dny tolik nespěchám a tak mám čas trochu se vyřádit a pohrát si s barvami. Toto líčení má jarní nádech a používala jsem paletku stínů, která mi přišla z ebay.com. Musím říct, že i přesto, že stíny byly za celkem příjemnou cenu, tak skvěle kryjí a vydrží celý den, čímž mě velmi překvapily. 

První vrstva byla světle zelená matná, potom barva perleťová a lehce naoranžovělá barva, dále jsem ztmavovala zelené odstíny a nakonec jsem ještě přidala tmavě šedou do tmavší části. Na závěr linku a několik vrstev řasenky.


Spring colors that I used:


Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...