sobota 5. dubna 2014

Smoothie diet - day four

Tak už mám čtvrtý den se smoothie dietou za sebou a musím říct, že zatím si to užívám. Smoothie skvěle chutnají a když je nemusím pít úplně celý den tak mi nevadí. Včera jsem opět nestíhala napsat článek, takže ho přidávám dnes. K snídani jsem včera měla banánovo-mléčné smoothie, které bylo opravdu jednoduché a výborné. Ke svačině jsem si dala kupovaný mrkvový džus (300 ml). K obědu jsem měla jídlo trochu těžší, protože jsem byla v práci a měla jsem sebou jídlo co mi připravila babička, a to fazole s párkem a vajíčkem. No když už, tak jsem si dala alespoň hodně malou porci. K odpolední svačině jsem měla banán co mi zbyl od snídaně a k večeři opět zeleninovo-ovocné smoothie, tentokrát podle videa níže a jelikož jsem spěchala za kamarádkou, tak jsem to zhltala a zapomněla i pořídit foto. :D

So I have a fourth day with smoothie diet and I'm enjoying it. Smoothies taste great and if I don't drink it all day it is fine. For breakfast yesterday I had a banana milk smoothie that was really simple and delicious. For the snack I drank store-bought carrot juice (300 ml). For lunch I had a meal a little harder because I was at work and I had meal that my grandmother prepared, beans with sausage and egg. So I took very small portion. For an afternoon snack I had a banana and for dinner again vegetable and fruit smoothie, it was inspired by the video below, and as I hurried to my friend, so I forgot to take a photo.

My breakfast banana smoothie: banana, milk and honey > mix together


Inspiration for dinner green smoothie:



Zkoušeli jste některé z těchto smoothie? Jak zvládáte nahrazovat jídlo tekutými koktejly?

Žádné komentáře:

Okomentovat



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...